vineri, 3 iulie 2015

PIESE AUTO


De când mă știu am adorat sa conduc și mi-am dorit sa conduc orice, începând cu mașina și continuând cu motociclete, atv-uri, motoscutere, ce să mai, orice are roți. Cred că aș fi in stare să conduc și o căruță , dar să aibă cal. O dată ce am dat de carnet a început să mă intereseze și partea tehnică și mecanică, deoarece trebuie să recunoaștem, și noi femeile ne putem pricepe la aceste lucruri destinate bărbaților.
O altă pasiune a mea este muzica, de aceea cand conduc îmi place sa ascult muzică bună fapt pentru care mi-am dorit să am un dvd player performant, însă nu mi s a părut suficient așa că am ales un kit care să aibă mai multe funcții - Pachet kit multimedia DVD900 DVD/USB/SD/TV/CAM , Opel Mokka - PKM67656 https://www.autolux.ro/pachet-kit-multimedia-dvd900-dvd-usb-sd-tv-cam-opel-mokka-pkm67656/ 
Ce-ți poți dori mai mult de atât. Cel mai mult m-a încântat camera video auto pentru marșarier, mașina noastră neavând o astfel de funcție.De asemenea DVD player -ul permite redarea de muzică sau filme, ceea ce mi se pare foarte interesant, mai ales dacă ai de parcurs drumuri lungi.
Deoarece soțul meu este mai tot timpul plecat, din cauza serviciului, a trebuit sa mă ocup eu de cele necesare pentru mașină. Eu mai tot timpul port tocuri la volan și din neatenție și grabă într-o zi am intrat cu tocul in cheder ul ușii și l-am rupt. Normal că nu puteam aștepta până venea soțul meu și, de ce să nu fiu sinceră, am preferat să nu afle, așa că am accesat site- ul www.autolux.ro unde am găsit ce-mi trebuia. Ca să fiu sigură am contactat un angajat care mi-a oferit informațiile necesare. Așa că tot ce mi-a rămas de făcut a fost să comand  Cheder auto universal cu adeziv 3m pret pe 1m - CAU82295  https://www.autolux.ro/cheder-auto-universal-cu-adeziv-3m-pret-pe-1m-cau82295/ 
Acum că am rezolvat micile ”probleme” ale mașinii aș vrea să vă prezint care este visul meu, pe care vreau și sper să mi- l implinesc într-o zi și anume achiziționarea unei super motociclete. Am răsfoit paginile site- ului și m-am oprit la una, deși toate mi-au plăcut, și anume Motocicleta Yamaha FJR1300A motorvip - MYF74393 https://www.autolux.ro/motocicleta-yamaha-fjr1300a-motorvip-myf74393/ 
Cred că această motocicletă este visul oricărui iubitor de confort, stil și putere. Este de-a dreptul un vis, care sper să devină și realitate. Poți călători pe distanțe lungi într-un lux de primă clasă, ca să nu mai spun că atunci când obosești poți activa pilotul automat. Personal m-a lăsat fără cuvinte.
Vă recomand cu căldură acest site unde puteți găsi tot ceea ce căutați , la prețuri pentru toate buzunarele. Ceea ce face diferența între autolux.ro și alte site-uri este încrederea că veți primi produse de calitate.
ACCESAȚI AUTOLUX.RO ȘI NU VEȚI REGRETA!!!!





2 comentarii:

  1. your blog describe a nice view of the things. It is very effective for the reader.
    Keep it up.
    Visit :- Piese Auto

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este o variata gama de piese auto din dezmembrari pe siteul www.dezmembraripenet.ro

    RăspundețiȘtergere