vineri, 3 iulie 2015

Cassidy.ro- site-ul unde găsesti de toate!!!

         De două săptămâni sunt în concediu. Din dorința de a mă odihni am mai rărit ieșirile în oraș. Asta nu înseamnă că nu mai fac cumpărături. De aceea, am început să accesez site-uri online unde pot găsi o multitudine de produse fără a mai colinda magazinele și a transpira probând si probând.  
          Țin să menționez că până nu demult nu prea aveam încredere în comenzile online, asta poate și pentru faptul că nu am găsit site uri de încredere și de ce să nu recunosc am mai luat și țepe, comandând un produs și primind un altul.
De atunci am preferat să caut site uri serioase care au un renume. Printre acestea se enumeră și Cassidy.ro  https://www.cassidy.ro/ unde am găsit o gamă largă de produse de calitate la prețuri convenabile.
De curând mi am comandat trei produse de care pot să spun că sunt mai mult decât mulțumită. In primul rând imi vin ca turnate, în al doilea rând sunt de calitate și-n al treilea rând prețul este mai mult decât convenabil.
Primul produs comandat a fost o superbă fustiță Fusta Surrender Silver https://www.cassidy.ro/fusta-surrender-silver/ potrivită pentru orice ocazie. Personal am comandat-o pentru o ieșire în club, deoarece se apropie momentul când voi pleca în vacanță, însă consider că accesorizată corect se potrivește si pentru o ieșire în oraș, o aniversare sau chiar pentru o cununie.
Al doilea produs care pur și simplu mi-a luat ochii, în primul rând pentru design și-n al doilea rând pentru că ador negrul a fost o salopetă Salopeta Fashion Clubbing Black https://www.cassidy.ro/salopeta-fashion-clubbing-black/  la un preț ”de nimic”. Imi caut de mult timp o salopetă, însă prețul m-a dat tot timpul înapoi. Acum când am găsit-o am comandat-o imediat.
Și pentru că nu mă îngrijesc doar de imaginea mea și-mi place să mă ocup și de casă, am zis să-mi comand un set de cafea pentru mine si soțul meu  Set cafea https://www.cassidy.ro/set-cafea/
Trebuie să recunoașteți că este superb. Datorită formelor pentru decorarea topping ului, în fiecare dimineață îi fac soțului meu o surpriză scriindu-i diferite mesaje.
Acum că sunt pregătită pentru vacanță, cel puțin pentru ieșirile de seara, voi continua să caut și alte produse necesare pentru îngrijirea pielii și a părului și deja am pus ochii pe câteva.
Vă spun sincer, o dată ce ați accesat site-ul www.cassidy.ro nu ai cum să nu te îndrăgostești de el și să nu-l accesezi în fiecare zi curioasă fiind de ce produse au mai apărut. Personal așa fac, ceea ce vă recomand cu toată încrederea și vouă. Aici găsiți o gamă largă de produse pentru toate buzunarele.

 

Un comentariu: