joi, 2 iulie 2015

MAMICI , INTRATI PE SITE UL BEKID.RO!!! GASITI CELE MAI BUNE PRODUSE!

In sfârșit ne-am decis să devenim părinți! Decizia nu este cel mai greu lucru, ci ceea ce urmează: cumărături pentru nastere, cumpăraturi pentru camera copilului, pătuț, cărucior ...șiii muuulte altele. Și acesta este doar inceputul. Sunt foarte superstițioasă din fire, însă de data aceasta m-am hotărât să nu mai țin cont de ce se spune și să nu amân cumpărăturile după nașterea copilului.
Am început împreună cu soțul meu să colindăm magazinele, să încercăm să găsim produse de calitate dar si la un preț convenabil și ne-am decis să începem cu achiziționarea unui cărucior. Dupa zile de analizat zeci de produse am stat să punem cap la cap ceea ce ne a plăcut. Unde ne plăcea căruciorul, pretul nu era convenabil , unde prețul era convenabil nu ne plăcea căruciorul. Am zis că n-ar trebui să ne grăbim și să luam ceea ce nu ne place și să mai așteptăm, dar nu prea mult , deoarece timpul zboară. Asta până într-o seară când au venit la noi în vizită niște prieteni. Din una intr-alta am ajuns să deschidem subiectul- copii- și au început să ne împărtășească din experiența lor de proaspăt părinți. 
Printre altele ne-au recomandat un site de încredere de la care ei comanda mereu încă dinaintea nașterii copilului lor- Bekid.ro. Sătulă de alergat prin magazine și de angajați care nu-ți pot oferi nicio informație am accesat imediat după plecarea lor site-ul Bekid.ro .
Găsiți aici ce nu v-ați fi gândit! De la cărucioare, scaune auto, pătuțuri, până la jucării, cântare pentru bebeluși, triciclete, chiar și piscine gonflabile. La BeKid găsești oferte de cărucioare pentru copii de la Mima, Primii Pasi, Coccolle, DHS, Moni, Chipolino, Bertoni, Brevi, 4Moms, Nuna, Joie, Allegro, Anmar, Cosatto, BabyHome, BebeDuE, Berber, Brevi, Brevi-HK, Cangaroo, Carello, Euro Cart, Hello Kitty Diva, Koochi, Moni, MyKids, Pierre Cardin, Womar, X – ADVENTURE la cel mai mic preț. Numai firme consacrate care promit solemn cea mai bună calitate posibilă, la cel mai mic preț de pe piață, așadar.

Cred că au trecut câteva ore răsfoind toate paginile , deoarece toate-mi plăceau și nu mă puteam decide. Așa că am salvat trei cărucioare la care să mă uit mai atent pentru a lua cea mai bună decizie. 
Deoarece încă nu stiu sexul copilului m -am gândit la culori care merg și pentru fetiță și pentru băiat, deși nu țin neapărat la acest lucru , ci la calitate și utilitate. 
Prima alegere a fost  Carucior Crystal sistem 3 in 1 - Brevi https://www.bekid.ro/carucior-crystal-sistem-3-in-1-brevi.html .
Pe lângă design , ceea ce mi-a mai plăcut la acest cărucior a fost și faptul că are tot ce-i trebuie: landou, coș auto și geanta. De asemenea, este disponibil pe mai multe culori. 
Al doilea cărucior care mi-a încântat vederea  Carucior Copii 3 In 1 CANGAROO Drift Crem 2014 https://www.bekid.ro/carucior-copii-3-in-1-cangaroo-drift-crem-2014.html 
Al treilea cărucior la care mi-a rămas gândul și pe care cu siguranță o să-l comand este  Carucior Simplo sistem 3 in 1 - Brevi https://www.bekid.ro/carucior-simplo-sistem-3-in-1-brevi.html 
Acesta m-a cucerit pe dată, nu mai punem la socoteală că este super accesorizat , dar si designul este unul superb ce cred că se potrivește pentru copii indiferent de sex.
Cred că aceasta a fost cea mai bună alegere și anume : Bekid.ro

Acum că mi s-a luat o piatră de pe inimă găsind căruciorul perfect, cred că ar trebui să fac o listă cu cele necesare și să le comand cât mai repede de pe acest site minunat pentru a-mi rămâne doar stresul nașterii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu