miercuri, 10 decembrie 2014

Fotograf de nunta din Bucuresti



Nunta este un ritual de trecere important și totodată un eveniment care cuprinde o serie de schimbări precum schimbarea de identitate pentru mire și mireasa și o tranziție semnificativă pentru părinți.
Când vine vorba de nunți devin puțin melancolică. Au trecut 6 ani de atunci, dar amintirea a rămas vie. Ca toate fetele , încă de când am început să am primul prieten, că așa se numea pe vremea mea, nu iubit sau amant ca acum, îmi imaginam cum va fi nunta mea. Totul în mintea mea era pregătit cu lux de amănunte: rochie albă stil prințesă cu crinolină imensă, un voal lung pana la glezne, diademă și săculeț în care să-mi pun zahăr ( pentru ca lumea sa ma vadă dulce), orez ( pentru bogăție), jartea albastra pe picior, buchet din trandafiri roșii. Nunta să aibă loc la un restaurant unde să predomine culorile de roșu și alb, aranjamentele florale din trandafiri albi și roșii, open bar...însă cum socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg nunta s-a desfășurat întru cu totul alt mod.
Singurul lucru care s-a potrivit a fost rochia. Restaurantul s-a transformat într-un cort alb imens, aranjamentele florale în baloane, scena formației a fost asamblată din lemn de brad, iar culoarea predominantă a fost albul, așa că am decis ca măcar fotograful să fie ales astfel încât să surprindă în poze cele mai frumoase momente de care să ne amintim peste ani cu plăcere. Ne doream cele mai frumoase poze, ceva deosebit. Fiindcă am fost la mai multe nunți înainte de a noastră, am urmărit numeroși fotografi, am văzut diferite albume realizate în diferite moduri, așa că ne-am decis într-un final să angajăm un fotograf de nuntă din București http://www.efotografnunta.ro/.  Ceea ce-l recomanda erau anii de experiență și numeroasele albume care ne-au cucerit încă de la copertă.  Deoarece sunt o persoana perfecționistă m-am gândit să alcătuiesc o listă a subiectelor pentru ca fotograful nuntă rețină persoanele importante în cazul fotografiilor de familie. N-ar fi plăcut pentru nimeni să realizeze că nu are fotografii cu părinții, socrii sau bunicii.                                           Momentul pozelor de familie este destul de stresant. Oamenii se duc încolo şi încoace, tu nu reuşeşti să îţi dai seama de diversele afilieri familiale aflate în joc, iar nuntaşii sunt în "spirit festiv" (şi, de cele mai multe ori, au consumat câteva spirtoase), până la punctul în care totul culminează cu un haos total. Așa că cel mai bine ar fi ca fotograful de nuntă să fie direcționat de către un membru care cunoaște toți invitații. Înainte de a alege, după cum v-am mai spus, am studiat mai multe oferte http://www.casaanke.ro fotograf nunta, și cu greu am putut alege, deoarece erau câțiva foarte buni, profesioniști. Ne bucurăm că totul a decurs conform planului și-n final ne-am putut bucura de cel mai frumos album pe care-l răsfoiesc și acum cu emoție. Acum când mă uit în urmă, îmi amintesc cu drag de tot stresul, nervii și lacrimile vărsate. Dar a fost totul așa cum am visat!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu