duminică, 30 noiembrie 2014

Black Friday

Deoarece n- am fost niciodata la cumparaturi de Black Friday am zis s -o fac anul acesta. Am luat magazinele la rând necăutând ceva anume. Îmi trebuia întradevăr o placă de păr, dar nu atât de mult încât s-o achiziționez la un preț care nu mi-ar fi convenit. Am găsit în cele din urmă ultima placă de păr existentă în magazin pentru care a trebuit să stau la o coadă interminabilă. Nu sunt o persoană rabdătoare de felul meu și dacă nu era sotul meu aș fi dus-o înapoi pe raft fără să mă uit înapoi. Am intrat si în magazinele de încălțăminte, însă niciun preț nu mi-a făcut cu ochiul, reducerile fiind făcute la produsele care costau cât salarul meu pe o lună. Extenuată, cu picioarele umflate....am ajuns acasă cu gândul la încălțămintea pe care am văzut-o. Am aruncat un ochi și pe internet la magazine să văd dacă găsesc ceva convenabil.
Aveam mai multe opțiuni, dar m-am oprit la cel care avea cele mai mari reduceri și anume BFashion.
Prețurile mici nu sunt de obicei un semn bun, însă am acceptat riscul. Am comandat pentru început două perechi de pantofi :

 Am dat comandă joi și au venit luni, ceea ce e m-a bucurat foarte mult. Am avut emoții mari gândindu-mă dacă mi se vor potrivi, deoarece până în prezent nu am mai comandat niciodată de pe net și nici nu am achiziționat vreun produs înainte de a-l proba și suci pe toate părțile. Spre surprinderea mea s-au potrivit ”mănușă”, ceea ce m-a făcut să-mi mai comand trei perechi la o reducere și mai mare. Ceea ce am uitat sa menționez este că transportul a fost gratuit , ceea ce nu prea întâlnești foarte des.
Un alt aspect foarte important este faptul că pozele de pe site sunt relevante și produsul este așa cum apare acolo. Voi mai comanda cu siguranță și în viitor. Colecția pentru primăvara - vară , chiar și toamnă  mi-am completat-o, urmează cea pentru anotimpul rece, dar aștept din nou reducerile :)
Sunt curioasă dacă voi vă comandați haine de pe net și de unde, găsesc shopping-ul în magazine prea obositor (deși mai puțin riscant) așa că metoda asta chiar îmi surâde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu